Mail atmayın. Hotmail taşak geçiyor benimle. Kapattı ibneler :(( Bana da ulaşmaya çalışmayın. Hala 1-2 cengaver ısrarla tespitlerini yayınlatmaya çalışıyor. Basın gidin lan.

21 Temmuz 2011 Perşembe

Subliminal mesajlar

Piçler. Acımız büyük. Ben bu yazıyı 3 katı yazmıştım ama yüklenmiyo. Tek yazı gibi algılayın lan. Bu arada bir sürü resim vardı onları silmek zorunda kaldım. Belki link alıp koyarım o resimleri.

Nerden başlasam bilmiyorum. Çok uzun bi konu bu zihin kontrolü. Nese bi biz subliminalden girek ondan sonra ünlülerde zihin kontrolü derken programlamalara ordanda bi yerlere atlarız işte. Yazarken karar veririm orasını.

Subliminal mesaj ve 25.kare tekniği nedir?

Her yerdeler. Her 5 filmin 4ünde subliminal mesaj var. Bunlar genelde; damalı zemin, çıplak kadın resimleri, kocaman bi yarrak, resimlere gizlenen SEX kelimesi, İlluminati üçgeni, Ra’nın gözü,  siyon yıldızı vb. Ben pek sevmem bu subliminal işini. Nerde Aynştayn varsa subliminal mesaj arar. Bulunca da götleri kalkar. Tebrikler, Dünya dalyarak ödülünü aldınız.

Bakın bu teknikle neler yapılıyormuş:  Sinemada yapılan deneyde film perdede oynarken saliselik görüntüler halinde ‘patlamış mısır ye’ ve ‘Cola iç’ sloganları çıkıyormışlar. Seyirci bu sloganları bilinciyle algılayamadığı halde, bilinçaltına hitap eden bu sloganlar sayesinde Cola satışlarının yüzde 18.1, patlamış mısır satışlarının ise yüzde 57.7 artmış.

Bence az bi miktar değil. Ama ben bu cinsel subliminallere gelmek istiyorum. Yetişkinleri siktir et onlar zaten sevişiyo. Amaç çocukları etkilemek.

25.kare ise basit. Beyin saniyede 24 kareyi algılar 25.yi ise direk beynimize yazar. Sinemada işte 25.kareye yaızyolar ‘cola iç’ diye.


5-6 tane resim vardı silmek zorunda kaldım piçler. Google dan yazın geliyo zaten amk.

Benzerliğe bak sen.

Nese bunları arttırabiliriz. Bir çok mesaj var say say bitmez amk. Nese biz birazda başka konulara girelim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder