Mail atmayın. Hotmail taşak geçiyor benimle. Kapattı ibneler :(( Bana da ulaşmaya çalışmayın. Hala 1-2 cengaver ısrarla tespitlerini yayınlatmaya çalışıyor. Basın gidin lan.

21 Temmuz 2011 Perşembe

Ünlülerde Zihin Kontrolü


Ben upladım piçler boru değil. İzleyince anlarsın zaten Britney Spears’a naptıklarını.

Bakışları gördün mü? Kameranın arkasından işleyicisi(zihin kontrolünü yapan herif) büyük ihtimal belirli hareketleri yaparak(tetikleyicisini) Britney’in kişiliğini değiştirdi. Evet, bu olaylar birden oluyor. Birden kişilik değişiyor. Bu herifler küçük yaştan zihin kontrolüne başlıyorlar.

Videonun ilerisinde ise yüz şekli felan birden değişiyo. Sanki şifreli konuşuyolar gibi. Bu sadece bir teori. Belki öyle değildir. Belki öyledir. Bu zihin kontrolünün sonucunu gösteren bir videoydu. Dünyanın en ünlü videolarındandır zaten herkes bilir.

Yazının devamında bunlar nasıl bu hale geliyor? Yöntemleri ne? Neden ünlüler? Zihin kontrolü yapınca ne işe yarıcak? Hepsinin anlatıcam. Zihin kontrolü sikiyoruz beyler uzun olcak bu iş.

Ama ben bunları ileriye atıcam. Sonra konuşuruz. Şimdi size 1-2 sikimsonik bilgi vericem. Bütün bunlardan kurtulmak istiyorsanız ilk önce o lanet televizyonunuzu kapatcaksınız! Düşünün size bunu 7/24 tv izleyen birisi söylüyo. Ben bile artık çok az izliyorum. Başımıza ne geliyosa ondan geliyor. Medyanın gücüne sahipler. İstedikleri herşeyi yapıyorlar. İşine geleni yüceltip işine gelmeyenin adını kirletip asılsız suçlamalarda bulunuyorlar.

Mesela MJ. Adam illuminatiyi reddettiği için adını çocuk tacizcisine çıkardılar. Tupac zaten besbelli. Eminemse dönek piçin teki amk. Bi türlü herif illuminati üyesi mi değil mi çözemedim.

Bu insanlar televizyon sayesinde hepimizin beynini yıkıyo. Çocuklarınızı mal etmekten başka bi boka yaramıyo o televizyon! Bide gidip en iyisini alcam diye 1-2 aylık maaşını veriyosun. Yazık değil mi?

Beynini siktiğine yazık değil mi? Nese ister izle ister izleme o senin problemin ben yazımı yazar uyarımı yapar giderim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder