Mail atmayın. Hotmail taşak geçiyor benimle. Kapattı ibneler :(( Bana da ulaşmaya çalışmayın. Hala 1-2 cengaver ısrarla tespitlerini yayınlatmaya çalışıyor. Basın gidin lan.

27 Temmuz 2011 Çarşamba

Çocuklara yapılan zihin kontrolü


Nbr lan piçler?
Uzun zamandır yazı yükleyemedim. Bizde insanız amk bizde meşgul oluyoruz.
Çocukların beynini sike orospu çocuklarına değinicem. Önceki yazıyı hatırlatıp şu videoyu izlemenizde fayda var diyorum. http://www.youtube.com/watch?v=mjGrPwLa1fQ
Neyse biz konumuz olan Oz büyücüsüne gelelim. Yine bi video vericem. Resimlerden iyidir dimi amk? Resimde var zaten bu yazıda. http://www.youtube.com/watch?v=QW6piv6Nvsg
Bu konuyu ilk konuştuğumda millet bana laf atmıştı ama sikko yazısında da söyleyince alayı göt olmuştu. Bütün o bana laf atan orospu çocuklarına selam. Ananızı sikiyim.
Küçükken de sevmezdim bu çizgi filmi. Çok saçma bulurdum. Hala öyle buluyorum. Hangi salak izlerki lan? Nese sikertmeye başlıyorum. Resimlerle geliyorum beyler. Önceki yazılarda yaklaşık 20 tane resim vardı hepsini sildim amk. 
 
Aslında ben biraz izledim o kadarda şeytanlık yok. Yada ben göremedim. Ama haklı yerleri var. Bi sonraki resim lütfen.
 
Buna birazdan gelcem. Videoları bi karıştırın bi benzerlik göstercem.

 
Bluebird project. Bilmeyen kaldı mı?


 
Tetikleyici gibi bişey. Britney Spear videolarını hatırlayın. Arkadaki işleyici o.ç garip işaretler yapıyo bişey söylüyordu. Aynısı işte. Mesela orda ‘otobüs’ deyip duruyodu. Amın evladı ne otobüsü neden bahsediyon? Diyerek izlemiştim ben.

 
Haşhaş tarlasın da çocuk filmi. Yapmayın be. Sizinki resmen brazzers’ta çizgi film aramak. 

Yine Britney Spear’tan alıntı yapcam. Orda da ben çirkinim diyince hayır değilsin felan diyodu. Kendini bi bok sanmasını istiyo. Sen bi tenekeden başka bi bok değilsin demek yerine iyi yağlı bir makina olduğu söyleniyo.
 
Anlamayan kaldı mı? Herşey anlatılıyo zaten. Ama ben şu 2. Resme bi dönüş yapıcam.



Resimlerdeki 7 farkı bulun.


Evet bu bir gerçek. Kendilerine bile yapıyorlar. Yoksa kimsenin Rotschild ve Rockefeller kadar manyaklık derecesinde mason olduğunu sanmıyorum.


Doctor Parnassus! Tam bir masonik film. Videosunu da veriyimde şu 'arıtılmayı' bi görün. Dünyevi şeylere çok önem veriyo bu orospu çocukları. http://www.youtube.com/watch?v=wki7IS-eR_k

O kafadaki üçgen mi?

Baksana karıları nasıl 2 dakikada kandırıyo.

Buda bonus. İlk gördüğümde ananı sikiyim diye bağırmıştım.

1 yorum:

  1. helal olsun usta. eline sağlık. güzel bir yazı-analiz olmuş. kendi yorumlarından daha fazla katabilirsin bence gelecek yazılarında. ha bir de küfür etmek güzeldir. insanı eğlendirir. satanist masonlarla ilgili yaratıcı küfürler bekliyorum çünkü bu olmadan yazıların desteksiz gibi oluyo.önün açık senin dostum hadi bakalım.

    YanıtlaSil