Mail atmayın. Hotmail taşak geçiyor benimle. Kapattı ibneler :(( Bana da ulaşmaya çalışmayın. Hala 1-2 cengaver ısrarla tespitlerini yayınlatmaya çalışıyor. Basın gidin lan.

20 Temmuz 2011 Çarşamba

İlluminati nedir?

Şimdi bu herifler yani masonlar 1776’da ‘’İlluminati’’yi kuruyolar.Bu topluluğun amacı Dünyayı tek devlet haline getirip yönetmek. Başta güzel bir fikir dimi? Huzur,barış,sevgi,kardeşlik.... Tabi bu herifler böyle yapmıyor. Savaşlarla, katliamlarla yapıyorlar.

Bu adamlar herşeyi asırlar önce planlamışlar. Hatta bunları kart oyunu yapıp piyasaya sürüyolar. İlerde bununla ilgili bi konu açıp kartları koyucam. Pc başında göt olucaksınız o derece.

Bunlar aslında gizli örgüt ama kendilerini ifşa ediyorlar. Sanki ‘artık çok geç bilseniz nolcak? Dünyayı mı kurtarcan yarram.’ der gibi.

İlluminatinin elebaşı olan 10 tane taşaklı herif var. 1 tanesinin türkiyeden çıktığı söyleniyor. Ne kadar doğru bilemem. 300 tanede alt birimleri var. Bu herifler süper zengin. İstedikleri herşeyi anında alabiliyorlar. Aralarındaki en güçlü 2 aile Rotschild ve Rockefeller. Savaş zamanı ülkelere silah ve para yardımı yapıyorlar. Savaş bitincede hepsinin para basma hakkını alıyorlar. Bunlar tek taraflı felanda değil. Savaştaki bütün taraflara yardım ediyorlar.

Not: Daha yeni başlıyorum beyler ilk yazılar özet için. Diğerleri uzun olcak hatta zihin kontrolünü 2 parça halinde koymayı düşünüyorum.

Dipnot: michaelsikkofield.blogspot.com’a bakmayı unutma. Orda yazan konulara değinmeyi pek düşünmüyorum.

7 yorum:

  1. ulan bildiğin sikkofieldden çalmışsın zaten konuları kelimeleri bile değinmiycme ordakilere diyosun bide :D

    YanıtlaSil
  2. Hee yarram hee... ben zaten özet geçtim dedim size. Esas konu bikaç saat içinde. 2 part halinde koycam.

    YanıtlaSil
  3. Karsim devam et önün acık

    YanıtlaSil
  4. o zaman şu tayyipede gir biraz haco nerden nereye kimler istedide cezaevinden buralara geldi ?

    YanıtlaSil
  5. Hacı o kadar çok konu varki :S hele bi zihin kontrolünü bitirelim bakarız

    YanıtlaSil
  6. senin taşağını sikiyim

    YanıtlaSil
  7. atıl kardeş. sana şuan en içten dileklerimde bir sürü küfür etmek isterdim ama orucumu bozmak istemiyorum. daha sonra ben seni bulucam merak etme sen.

    YanıtlaSil