Mail atmayın. Hotmail taşak geçiyor benimle. Kapattı ibneler :(( Bana da ulaşmaya çalışmayın. Hala 1-2 cengaver ısrarla tespitlerini yayınlatmaya çalışıyor. Basın gidin lan.

17 Ağustos 2011 Çarşamba

Gelin bi dakka konuşcaz.



Evet beyler.

Yazmaya ara veriyorum.

Tatile çıkıcam ama dönünce yine sikertmelerle devam edicem. Bu yazıda bikaç şey konuşcaz. Belki 1-2 tespitte koyarım.

Öncelikle şu inciyi bi yazıyım. Ekşiye küfrederdik ama beyler acı gerçek..... yobaz sığırlar her yerde.
Hele şu capste iyi küfür yedim. @9un amına koyum umarım okuyosundur pezevenk. Amın feryadı seni.

Vay amk. İyi laf yemişim. Diğerlerini siktir et klasik dötüncü nesil işte. Peki @9? Görüyorsunuz işte orospu çocukluğu böyle bişey. Yobazlık, sığırlık böyle bişey. Ulan herif hadi gerizekalı ve illuminatiyi inkar ediyor. Bide akpli yaptı.  Neyse ramazandayız yoksa ben buraya saatlerce küfredebilirdim.

Ama yapmıcam. Çünkü 5 saat sonra yola çıkıcam ve hala bavulumu felan hazırlamadım. Acelem var yani. 2 hafta yokum buralarda olmucam. İlluminati card game hakkında bir konu yapıcam. Siktiğimin yerinde internet olmayınca mecburen o konuyu işlicem.

Ha birde incide illuminati yok amk. Serkana selam olsun iyi kekledi sizi. Reklamın kralını yaptı üyelikleri açtı şimdi satmadığı sözlük ilerde 10 kat para edicek. Siz hala şurda burda göz arayın. İncinin mason olma ihtimali abaza ergen liselilerin am bulma oranıyla aynıdır..

Bir konuya açıklık getirmek istiyorum. www.illuminati.org un aslında ne olduğunu görmek çok basit.  Kaynak kodu diye bişey duydunuz mu? Siteye sağ tıklayıp öğrenin. Bakalım kaynak kodunda ne yazıyor.

Dünya Gerçekleri adminine selam. Götümle gülüyorum sana. Adamlar heveslenmişti bişey olcak şöyle, böyle bir sürü saydırmıştı. Yazık lan. Acıdım. Ha birde birkaç saat önce Atatürkle resmen taşak geçilen bir resim paylaşmış. Lan orospu çocuğu şu ramazan ayında bile bana küfrettiriyosun piç.  Ulan senin yaşama hakkını bile Atatürk verdi dinci yobaz! Birde sürekli oruç tuttuğunu yüzümüze vuruyo ya o ana bitiyorum. Adam sanki benim hayrıma tutuyor. Herkesin orucu kendine. Hava atmak için oruç tutuyo sanki. Ulan az daha büyüyelim size bi daha dönücem. Benden kimse kolay kolay kurtulamaz. Takipteyim. Bu tür şeyleri  aklımın bir kenarına yazıyorum zamanı gelsin görüşcez. İnşallah okuyosunuzdur.

Neyse beyninizi sikmeyelim 2 hafta yokum. Ben yokken biraz reklamımı yapın lan. Hit 5000 olsun size eski bir geleneği getiricem. Çok seviceksiniz. Ama 5000 olmadan bi sik göremezsiniz. Kendinize iyi bakın lan. 

Bu arada Erdinç o kız sana vermez. Niye buraya yazıyosam. Bende de bi piçlik var.

2 yorum:

  1. http://inci.sozlukspot.com/e/54133110/

    bi de şu novusordoseclorum meselesi var

    YanıtlaSil
  2. evet onuda gördüm. onlara sonra değinicem topluca yazıcam

    YanıtlaSil