Mail atmayın. Hotmail taşak geçiyor benimle. Kapattı ibneler :(( Bana da ulaşmaya çalışmayın. Hala 1-2 cengaver ısrarla tespitlerini yayınlatmaya çalışıyor. Basın gidin lan.

7 Eylül 2011 Çarşamba

Birkaç kısa söz

Evet piçler.

Geri döndüm.

Benden kurtuluşunuz yok.

Tatil düşündüğümden uzun sürdü. Birde laptopun üstüne kola dökünce makina haliyle yarra yedi. Ama tamir ettim ve geri döndüm. İlluminatiyi düşünmeden hayat daha güzel amk. Gidin sizde bi tatil yapın. Paranoyak olursunuz yoksa. Felsefe yapıp size beyin amcıklanması yaşatmayı çok isterdim ama üşendim birden.

Neyse esas konuma gelicem. Öncelere göre okur sayımız arttı. Bunun yanında doğal olarak orospu çocukluğu yapan troll sayısıda arttı. Çoğunu siklemedim. Siklemeyi de düşünmüyorum. Ama artık yeter. Ebenizi sikecem. Bazılarınız özenti falan filan diyo.Ulan ismimi bile ben seçmedim sen neden bahsediyosun. Blog yazmak aklımın ucunda bile yokken herkes blog aç blog aç diyince açtım lan. Yok sikko gibi yazıyomuşsun felan. Şimdi oda sözlük yazarı, bende. İkimizde inciden çıkmayız. Ben hala incide takılırım. İncide herkes böyle takılır zaten. O zaman inci sözlüğün alayınun özenti orospu çocuğu olması lazım. Düz mantıkla bile bişeylerin farkına varırsınız. Ama çoğu bunu bile yapmıyor. Sikko orda götünü yarıyo amk. Adam size bir sürü öğüt felan veriyo. Ulan siz daha adamın ne demek istediğini anlamadan sikinize göre davranıyorsunuz. Düşünün,etiketçi olmayın diyo sen hala etiketçiliğin önde gidenini yapıyosun.

İlk yazıları özet geçek baştan savma olmasın diye kısaca yazdım. Hadi onlar neysede ulan Medya 1-2 yazılarında ben sikkodan neyi çalmışım? Bari bunu yapmayın piçler. Yuh amk.

Medya demişken Eminem yazısı gerçekten baştan savma oldu. Kabul. Aceleye getirdik o yazıyı sabah 6-7ye kadar o yazıyla uğraştım ben 2 gün boyunca. Sadece kliplerin analizlerini yapabildim. Sonradan incide felan birkaç kişiyle tanıştım. Bazı küçük bilgiler ve görüşler alarak yazıda yaptığım hataları anladım. Eminem v.2 gibi bir yazı düşünüyorum. Bu seferki çok daha kapsamlı ve krolonojik olucak. Diğerinde son klipten ilk klibe yapınca hepinizin beyninde sikişmeler yaşandığının farkındayım. Bunları düzelticem bazı soru işaretlerine cevap vericem.

Medya-3 içeriğinde ise Jay-z piçi, yeah yeah yeahs grubu ve iron maiden düşünüyorum. Belki birde slipknot. Yeni yazı biraz uzun sürecek gibi. Çünkü Jay-z dışındakiler hakkında pek birşey bilmiyorum. Araştırmam lazım. Neden okurlara seçtiriyosam amk. Resmen kendim kaşındım ama nese yapıcaz artık bişeyler.

Bu arada Türkiye'nin başkaları tarafından yöneldiğine dair çok büyük 2 kanıt çıktı. Bizi artık öyle bi toplum yapmışlar ki kendimiz karar veremiyoruz. UEFA siktiri basmasaydı biz hala fenere hiç bir sik yapmıcaktık. Halada yapmadık sayılır. Futbolda ahlak 0 olmuş amk. Feneri küme düşürürlerse para kaybederler o yüzden ligde bırakıp play-off adlı fenere şampiyonluk şansı veren bir sistem geliyor. Tesadüfe bakki fenerin şikeleri ortaya çıktığı sene geliyo. La bi siktirin gidin.

İsraile gelirsek. BM Raporunda İsrail suçlu çıkmasaydı biz hala bi sik yapamazdık. Davosta da atar yaptık sonra hizmet madalyaları aldık. Bunda da kesin bir bokluk olcak. Savaş felan olmaz beyler dert etmeyin. Zaten bu sistemle biz savaşta da bi bok yapamayız. Saldırı anında en önde koşarak kaçan komutanlar, sikini sallasan mayına çarpıcak olan araziler varken zor beyler. Bence bu askerlikte kalkmalı. Götümün yemediğinden değil ama bu şart. Osmanlı nasıl o kadar güçlüydü sanıyorsunuz? Düzenli birlik vardı. Profesyonel asker vardı. Askerlik bir meslek haline geldiği an süper gücün en iyisi oluruz. Yavaştan bu fikir benimseniyor ama hala yetersiz. Nese lan uzadıkça uzar bu yazı. En iyisi bitiriyim. Yeni yazı uzun sürebilir lan demedi demeyin.

Gün batımıyla bitirirelim yazıyı.

Şu bulutlarda ilgimi çekmedi değil.

David Rakifeli Photography.

4.1 megapikselden anca bu çıkar. Yeni bi makina almalıyım.

Bu arada dediğim gibi o kız Erdinçe vermedi. Son piçliğimi de yaptım hadi görüşürüz piçler.

5 yorum:

  1. yazıların gayet iyi panpa sanıyorum ki bircok kısı gerceklerın farkına varıyodur. trollerı sıktıret. maiden ıcın tesekkurler.takıbe devam. buluttada goz var gıbı bu arada :D

    YanıtlaSil
  2. ne gözü bulutta amına koyayım:d

    YanıtlaSil
  3. olum göz var diye koymadım lan sikinizden uydurmayın :D alttaki kısım güzel. sağ taraf kırmızımsı ya orasını çok sevdim ben

    YanıtlaSil
  4. iş megapikselde değil yeğen sensörde. o yüzden foto mak alırsan filan megapikseline çokta aldanma :D

    YanıtlaSil
  5. http://www.youtube.com/watch?v=7NasHZ9hhjY bi de söyle bişey var yeğen

    YanıtlaSil