Mail atmayın. Hotmail taşak geçiyor benimle. Kapattı ibneler :(( Bana da ulaşmaya çalışmayın. Hala 1-2 cengaver ısrarla tespitlerini yayınlatmaya çalışıyor. Basın gidin lan.

10 Eylül 2011 Cumartesi

Medya-3

Nbr ferreci?

Şuan ferre  indiriyosan 2 dakika ara ver konuyu oku.

5000 olunca sürpriz var demiştim ama yok. Adem baba sağolsun oda gitti. Bilgisayarı kaldırmasan nolurdu lan? Senin yüzünden benim işlerim aksıyor. Neyse ilerde ben o sürprizi kendim yapıcam. Beni eskiden beri takip edenler bilirler. Blog Tv yayınlarımız vardı. Toplanır illuminati falan filen konuşur sonra muhabbet eder günü bitirirdik. Eğlenceli olurdu. Ama bunu ertelemek zorundayım. Yeni pc gelsin öyle.

Neyse konumuza dönüp Jay-z ile açılışı yapıyorum.

Adamımız kliplere pek birşey koymuyor. Sadece 2 tane klibini koyucam. Onun dışında hayranlara çalışmış hep. Konserinde üçgen yapmayanı ölümle tehdit ediyolarmış gibi herkes üçgen yapar. Bütün hayranlarda aynısı var. Önce resimleri koyalım.


 Albüm Kapakları.




Heryerde yaptığı üçgenler.

Baphomet'i es geçmemiş.

Birde video verelim Jay-z ve Kanye West

Adamımızın ruhunu sattığına dair röpörtajları bilmeyen yoktur. ‘’Rain Man’’ ile anlaşmasını anlatıyor. Müzik Endüstrisi alın buda bir belgesel. 3. Bölümün sonunda o röpörtaj var.

Adamımız Empires of States Mind adlı klibinde küçük subliminaller kullanmış. Çok hızlı geçiyor yakalamakta zorlandım. Ha bide fark ettimde sürekli siyah-beyaz çekmiş klipleri. Damalı zemin-Bizim dünyamız öbür dünya-cin çağırma ayininden yola çıkıyorak bişeyler anlamışsındır umarım diyorum.

 
Göze benzettim biraz.

Vay amca oğluda burdaymış. Naber len? Görmeyeli mason olmuşsun.

9/11. Tanrıda büyüklük falan filan. Herkes biliyodur artık.


Şimdi iyi kısımlara geldik.

Run This Town.
 Severim lan ben bu şarkıyı. Güzeldir.

Rihanna. Bilmeyenler için söyleyim rock işareti lan o diye atlamayıp aynştaynlık taslamayın ananızı.....

Bu bir mason hareketi öğrenin artık. Çoğu metalci farklı bir anlamda kullanıyor biliyorum ama masonlar o mazeretle artık her yerde kullanıyor ve bu gayet doğal geliyor insanlara.


Bunu geçin peki Jay-z’nin sözleri?
Önce 1 kez dinle. Sözlerini iyi dinle.
Şimdi de çeviriye bak. 


I’m in Maison, uh, Martin Margiela

Martin Margiela bir mağaza mıydı mağaza sahibiymiydi neyse öyle bişey. Onu boşver. Peki Maison? Çevirmen Ev olarak çevirmiş ama Maison Fransızcada ev demektir. Google Translate terk. Şimdi şarkıyı aç ve arkadan bas bas bağıran ben masonum diye bi tarafını patlatan Jay-z’e dikkat et.

Buda hediyemiz olsun: Run This Town v.2

2.20deki kısma dikkat. Bilmeyenlere söyliyim FEMA bir kuruluş. Yardım felan yapıyorlar. Ama işin garip yanı zombi saldırılarına karşı önlem bile almışlar. Her ülkeye karargah kuruyorlar felan. Aşıları varmış birde. Aşı olmayın diyenlerin sayısıda artmış. Dur birde link verem http://blog.fema.gov/2011/05/from-cdc-preparedness-101-zombie.html

Birde Linkin Park ile düetleri var. Bilmeyenler Medya-2’yi okusunlar. Herşeyini yazdım oraya.

Edit: Panpalar bu videoyu çevirisi olmadığı için koymamıştım ama ereksiyonizm sağolsun çevirdi.

Jay-z'nin Röportajı

Çeviri: Jay-z reyizin illuminati iddialarına yanıtı.
Hey Jay,ilk söylediğin gibi bu adamların gelme zamanında senin bu işlerle bi alakan(alaka burda yatakçılık olarak.hani yardım ve yatakçılık varya),illuminati üyeliğin,serbest masonluğun(Burda bir oynama var. Birkaç kez dinleyin anlarsınız.) falan filan varmı ? Bu iddialar geldiğinde ne diyorsun onlara?

Jay-z : (çok cool bi şekilde) maan,bunların ne zaman başıma geldiğiyle,ne zaman başladığıyla ilgili bi...(Hatun lafı bölüyor.)

Hatun : Peki bu dinle ilgili videolarında,işaretler ve özgürlükler(bencede saçma ama böyle çevirebildim valla) var. Benim tek sorum masonmusun ve başka masonlarla ilgi duyabileceğin özelliklerin varmı ?(çok saçma oluyo cümleler yapacağım bişey yok panpa).

Jay-z reyiz : Hayır,ben değilim,kesinlikle önceden öyle şeyler yapmadım,şimdide yapmam.bizim öğrettiğimiz gibi(!) Neden böyle şeyler yapayım ?(Hatun orda bi gülüyo salakça).dürüst olmam gerkirse bunlar tamamen saçmalık(Burda saçmalık,silly demiş.yani dalga geçilen saçmalık demek.).ben sadece bi tanrıya inanıyorum bildiğiniz gibi(bu bildiğiniz gibileri çok takma zenciler hep böyle konuşur.you know,you know what im say.her cümlenin sonunda.ben yinede çeviriyim.)Ben sadece bi tanrıya inanıyorum.tanrıya inanmamaya inanmıyorum sadece.Yaşayan hıristiyanlar,yaşayan müslümanlar bunlar sadece bir tanrının desteğine inanırlar.ve hepsi aynı tanrıya inanırlar ve bende ona inanıyorum.bence tanrıya inanmamak bana çok saçma geliyo(yine silly)inanmayanlar bence gereksiz insanlar(gereksiz burda unneceserry yani kullanışsız anlamında.) (OOOOOV ARADA DEMON DEDİ DUR).(hastır valla dedi yazıyorum..)bence freedemna(böyle dedi böyle bişeyin hiç bi anlamı yok bence demon dedi.)son sefer adreslediğim zaman bu kelimeyi,(IIH diye bağırıyoya orası burası).(Burda hatun giriyo)

Hatun : Sence onlar küçük bi sosyete topluluğumu ?
Jay-z reyiz : Evet doğru diyosun bu annemin arkadaşlarıyla yaptığı toplantılardan biri(mom day diyo yani.)hayvanca gülüşmeler.bence tanrının kulübü bunlardan oluşuyo ve masonların köküde burdan geliyo.(hayvanca gülüşmeler.).bunu hayal etmeye çalışınca,(hatuna) bak düşün,(hatun lafını bölüyo orda)
Hatun : Sence onlar minik bi kulüpmü gerçekten peki ya dünyadaki varlıkları ?
Jay-z reyiz : Bence dünyayı yöneten insanlar gibi bişey değil.
Hatun: Peki bunlar organizasyon yada bişeyin kaynağı gibi bişeylermi ?
Jay-z reyiz : Bence arkadaşım,bunlar kontrol eden arkadaşlar,şeytanla pek bi alakaları yok(yok harbiden saçmalıyo burda).mesela tom hanks.(gülüşmeler).ama bence bunlar dünyayı kontrol eden insanlar ve bi yere dokunduklarında,biliyosun isa benim adamım,geldiğim yerde ona tapardım,şimdi geldiğim yerde hala ona tapıyorum,ben brooklyn den geldim.ve cennete gideceğim.bence bu doğru.bence bu doğal seleksiyon(seçilim)ben eminim obama'nın insanlarıda buna dahil.
Hatun : Sence obama yardıranlardan mı(valla böyle bişey diyo la rocks with diyo :D)?
Reyiz : Bence bu bi düşünce,bence (karı bölüyo)
Hatun : Bence bu çok süpriz bişey.
Reyiz : Ya bence ben şov biznıstayım,onlarda şov biznısta,ama,bu benim uğraşacağım iş değil(thats not my thing diyo).
Hatun : Peki. Yani sence bunlar insanları çıldırmak istemiyolar öylemi ?(çıldırma derken frenzy diyo yani kaos anlamında çıldırma).
Reyiz : Ben şov adamıyım.belki bikaç düğmeye basarım(push the buttons diyo cidden).
Hatun : Yani bu kadar diyon.
Reyiz : Evet.
Hatun : tamam.ama bişey sorucam heralde insanlar senin başka seviyelerde olduğuna inanıyolar ama.(burda seviye level olarak geçiyo.mesela masonluğun 33.derecesi şöyle ifade edilir : 33 degrees in maison pyramid.yada,maison pyramid 33th level.burda o level bence bu).
Reyiz : Bence bu çizgi roman amagoyum.(harbi amaagoyum diyo :D)
Hatun : Yani bunu yapanlar komedyenmi ?.
Jay-z : Bence onlarda insan ve sweeny.(sweeny ne demek çeviremedim kusura bakma)
Hatun : O zaman bi fikrin yok bu sana uzak gelenler hakkında.
Jay-z reyis : Ya evet,(karı bölüyo)
Hatun : yani öyle gizli ayinler yapan bi toplulğa dahil değilsin ve tanrıya tapıyosun (reyizin cevap çok süper)
Jay-z : Amen.(tam karı konuşuyodu kopuyo birden) Bütün siyahlar adamım (yine gülüyolar). para kazanma dostum (yine gülüyolar)
Hatun : yani isa bütün olarak para kazanmaktan (ahahah diye gülüyo)
Jay-z yine : bütün siyahlar adamım.(anladığım kadarıyla,karının aksanından karı zenci.)
Kırmızı yazı : Jay-z hıristiyan olmadığının davasını veriyor.(ilginç).(tam then why does he wears a cross yazısı çıkınca hıristiyanlığa inanmıyorum diyo.yazı da diyoki o zaman neden haç takıyosun? Sonra da o resimde haç gösteriyo.
2.kırmızı yazı : Jay-z bi mason olmadığının davasını veriyor.o zaman neden run this town şarkısının içinde söylüyo şunu.i'm in maison,oh.bak burda maison ev anlamında çevriliyo.yani ben fakirhanedeyim.ama adamlar mason diye çevirmiş.Bu jay-z nin patiyetik(kronik) bi yalancı olduğunu kanıtlar.DOSYA KAPANDI !!

Evet Jay-z bu kadardı birde İron Maiden’a bakalım.

Eminemcilerden sonra bide bunlardan küfür yicem. Neyse başlıyorum. Size bundan sonra başka bişey iddaa etmiyorum.Ben size bulduğum şeyleri öylesine yayınlıyorum. Hiç yorum yapmıcam. Sizden tek istediğim aklınızı kullanıp subliminali yememeniz. Trafik sembollerinde bile üçgen olduğunu hatırlatırak yapmayın etmeyin diyorum. Biraz gözünüzü açında yemeyin sübliminali.









Gördüğünüz gibi albüm kapaklar sembol kaynıyor. 

 Ünlü sembolik konser

Söz burda biter.
 Şaka lan birde video var.

Açıkçası bir senaryo çıkaramadım. Herkeste sembollerden var kafam çok karıştı. Kim kime karşı noluyo lan? Ama semboller gözden kaçmıyor. Iron Maiden- 2 Minutes To Midnight

Tam bu kısımda ‘’Demon’’ demesi tesadüf zaten. Hayat tesadüflerle doludur öyle değil mi?
İlluminati Tesadüfleri Sever....

Erdinç'in bitişine 3000den geriye sayıyoruz. Eminem v.2de ayrıntıları vericem. Evet beyler hazırlanın adam lazım bana.

Bu arada hala bir tasarımcı ve çevirmen arıyorum. Önceden vardı şimdi 2side kayıp. Tüm Türkiye'ye kayıp ilanı vericem yakında.

7 yorum:

  1. Vayy yeni yazı gelmiş.Hemen başlıyorum okumaya

    YanıtlaSil
  2. Yazı akıcı değildi bir köşesi dikkatimi çekti baktım. Iron Maiden hakkında çok yanılıyorsun. Doğru noktaları da var elbet tespitinin ama Iron Maiden 2000 yılı sonrasında inanılmaz bir değişime girmiştir ve bunun karşısındadır.

    Brave New World
    The Legacy
    The Pilgrim
    for the greater good of god
    Dance of Death

    şarkılarının bir çevirilerine bak mesela. Bunlar dahi fikrinin değişmesine yetecektir. 2000 öncesinde ama dediğin gibidir durum. Daha bu Iron Maiden konusunda uzun uzun yazabilirim.

    YanıtlaSil
  3. Akıcı değildi biliyorum. Ben bile sıkıldım yazarken bir an önce bitse de kurtulsak amk modundaydım. Yeni yazıca akıcılık süper olcak :)

    YanıtlaSil
  4. Bak sen şu Iron Maiden işine iyice yüklen. Çünkü yanlış düşünüyorsun gibi geliyor. Iron Maiden'ın bütün şarkılarında illuminati izi aradım. Ve baştan beri de tüm şarkılarında var.

    Mesela Prowler albümü (şu piramitli) bir şarkıya sahip. Rime of ancient mariner. Bu adla kitap da var. Bu kitap da sana yazılarında yardımcı olacaktır.

    Bunun dışında Iron Maiden -daha doğrusu Harris- ayinlere ritüellere katılmıştır. Şarkılarında dediği gibi. Hatta sık sık bir rüya mıydı yoksa gerçek miydi diye sorar.

    İlk değişim kıvılcımı 2000'de Brave New World ile gelmiştir. Şarkıda "yok et bu beyni, sil anıları geri gelmeden Mesih" derken...

    Hele 2008'deki albüm tamamen bu konu üzerindedir. Pilgrim şarkısında "Pagan güneşi batarken doğuyor din güneşi" demekte, bir başka şarkısında "şimdi söyle hayat ne, bunlar ne için, neden hepsi belki de cevap dindedir" demektedir. 2000 öncesinde ise "Judas be my guide" adlı şarkı yapıp dinlere giydirmiştir.

    Yine 2008'de bir albümde "suyu şaraba dönüştürecek kişiyi bekliyoruz" gibi bir yorumu var ki burada kastedilen Hz.İsa'dır.

    Zaten Dance of Death'de -albüm kapağı ayine göndermedir- nasıl kaçtığını anlatıyor açıkca.

    Kısacası demem odur ki : Iron Maiden bu konuya çok çok ilgilidir ve son zamanlarında saf değiştirmiştir.

    Kısaca özet olarak böyle yazabildim. Ama belli emek var yazılarında.

    YanıtlaSil
  5. Dostum. Aslında bu konuya bir daha girmeyi düşünmüyorum :D Eminem v.2den sonra ünlüleri yazmayı düşünmüyorum. Yeni konuları yazmak istiyorum. Ama çok istek gelirse Medya-4ü düşünebilirim. Iron Maiden isterlerse ilk işim seni bulmak olur :D

    YanıtlaSil
  6. anonim bey panpa cok arastırma fırsatım olmadı. senınle maiden muhabbetını konusmak ısterım. erkutkavas@hotmail.com eklersen konusabılırız

    YanıtlaSil
  7. yaz ağa yaz merakla bekliyorum gerçi şu küfürler olmasa daha akıcı olarak ama olsun

    YanıtlaSil