Mail atmayın. Hotmail taşak geçiyor benimle. Kapattı ibneler :(( Bana da ulaşmaya çalışmayın. Hala 1-2 cengaver ısrarla tespitlerini yayınlatmaya çalışıyor. Basın gidin lan.

13 Ağustos 2011 Cumartesi

Yeni konu-11

  Nbr len aynştayn?

Başlığı bulamadım bende böyle yazıyım dedim.

Son 2 yazımdan sonra bide film deşifre edelim dedik. Umarım iyi yapmışımdır çünkü başlamadan önce çok tedirgindim. Aşırı uzun iş. Öyle 5 dakikalık klip değil ki hemen bitiresin. Uğraştırıyor adamı. Kliplerin şöyle bir kötülüğü oldu. Eminem’i daha fazla dinlemeye başladım. Anlıcağınız subliminalin kralını yedim deşifre edicem diye. Atladığım yerleri felan fark ettim. Belki ilerde sadece Eminem’e özel bir inceleme yaparım. Kliplerin dışına çıkmayı planlıyorum. Söz vermiyim ama öyle birşeyler var aklımda. Birde Jay-z var ama o salağı pek tınlayan yok.

Konuya girmeden önce size bikaç şey daha söylicem. Geçen gün deprem oluncak dediğimde taşak geçiyorum sanıyodunuz. Bakın o gün nolmuş. http://www.facebook.com/photo.php?fbid=214536155263876&set=a.148622601855232.41697.148617095189116&type=1&theater  
Sayfaya da koyardım ama buraya koyasım geldi.

Neyse başlıyorum.

Öncelikle Doctor Who’dan başlıcam. Kendisi sonradan bozmuştur. İlk sezonlarda illuminati sembolleri bulmanız çok çok zordur. Son 2 sezonda cin çağırma ayini bile vardır. Ama özel bölümdedir o sahne.  Onunda ayrıca videosunu hazırladım koycam birazdan az sabret.

Öncelikle birkaç resim koyucam. Pek üstünde durmucam. Daha çok reptilianlar ve şu ayin ilgimi çekiyo benim.


Human-Dalek! Dalekler türlerini korumanın yollarını ararken insan genleriyle birleştirirler ve ortaya Human-Dalek çıkar. Göz sanki üçgenin ortasında. 


Şunu hatırlamıyorum. Ama adamın gözü yeter beyler.

Pompei'de geçiyordu bu bölüm.

Evet beyler Doctor Who 47 yıldır en iyi diziler arasında yer alır. Hakkınıda vermek lazım hak ediyorlar. Ama senaryoyu yazan adamımız değişince bölümlerde bir masonik simge deryası başlar. Üstteki resimlerden anlamışsınız. Reptilianların en sona saklayalım. Gelin bir Doctor Who’daki ayine bakalım.

Ayin videosunda gördüğünüz gibi bir ayin mevcut. Ayinde gelen adamımız ise bir uzaylı. Masonlarda cin getirip Reptilianlar uzaylıdır diyor. Benzerlik işte. Birde adamımızın iskeleti gözüküyor.

 
Bones and skulls aklıma geldi. Biraz uzak bişey ama söyleyim dedim.

Doctor Who son 2 sezonda beynimin içine etti diyebilirim. Heleki 5.sezon finali muhteşemdi. Senaryoyu yazan herifi tebrik etmek lazım. Bakalım bu zekasıyla bizleri nasılda zehirliyor.

Doctor Who’da güzel bir mesaj buldum. Aydınlığa gidersen ölürsün!

Alın birde videosu. Aydınlığa gidersen ölürsün! Bölümü izleyenler bilirler. Gittileri yer evrenin sonudur. Gidenler yok olur. Yanlış hatırlamıyorsam hiç yaşamamış olurlar. Tamamen giderler. Bu bölümü çok severim heleki şu ağlayan meleklerin olduğu bölümler çok iyidir.

Doctor Who’da illuminati var diyene etmedikleri küfür kalmaz genelde. Bende gıcıklığına var diyorum. Bakalım 666 sayısı Doctor Who’da nerelerde geçiyormuş.

Alın size video İlk kısmı çok iyi hatırlıyorum. 6 kelimeyle seni sikerim demek istiyor. Israrla 6 diyor orda. Hemde 3 kere. Bak amk sen şu tesadüfe. Doctor Who bu beyler. Adamlar öyle Parnassustaki gibi vermez direk subliminali.Yavaş yavaş verirler.

Silence. Ben bunu ve 6x3teki kadını hep cine benzetmişimdir.

Kendisi görünmezdir. Onlar bizi görür ama biz onları göremeyiz. Görürüz ama unuturuz.

Bu ise yansımalardan ışınlanabiliyor. Cinlerin aynadan bizi izlemeleri gibi. 
Neyse bunlar benim sikindirik benzetmelerimdi. Onları unutsanda olur. Ama bu kısma dikkat.
Reptilian.
  
Biraz araştırdım da eskidende bunları kullanmışlar.


Reptilianlar anlatılana göre insanlar yokken bile dünyada yaşıyorlarmış. Daha sonra kıyameti görmek için yer altına çekilip uzun bir uykuya yatmışlar. Sadece bazıları uyanıkmış.

Bu bana tanıdık geldi. Siyonizm gibi. Siyonizmin amacı nüfusu azaltıp ‘’son’’ dünya devletini kurmak değil miydi? Peki bunlar koskoca uygarlıkken nasıl olmuşta o kadar azalıp kıyameti beklemeye başlamışlar. Sanki kendilerini öldürmüşler gibime geldi. Sadece bir tez. Tamamen gerçek demiyorum. Aslında blogun tamamı bir tez. Hepsi tamamen gerçek inanmayanı sikiyim diye bişey demiyorum. Hepsi tez.
Siyonizm tezini bu resim biraz destekler gibi.


 
Demekki bişey olmuş ki halkının çoğu gitmiş. Sadece ‘’Hayatta kalanlar’’ var.

Sıradaki caps lütfen.

 
Üstteki kısmı çözene şuku.


Reptilianları kastediyor.  Bir gün geri geliceklerini herkese yaymalarını izliyor. Hayal gücü yüksek olan birisi bunu günümüzdeki reptilianlarla karşılaştırır. Doctor Who izliyosan zaten birazda olsa hayal gücün vardır. Sonra netten biraz araştırma ve bakıyosun ki vay amk. Harbiden varmış. Büyük ihtimal bu olmuştur. Son aylarda reptilianların araştırılma oranı artmasına bakıldığında bu çıkıyor.
 
Doctor Parnassus.

Beyler ben bu kısma çok küfür ettim. Pc’de bi sorun var 2 kez filmi baştan sona izleyip caps aldım ve 2 kez bütün capsler silindi. Lanet olsun böyle işe! Bi araştırmayla capsleri başka sitelerden arakladım. Ama esas kısımları atlamış salaklar.

Neyse başlıyorum.

Şimdi aranızda bilmeyenler vardır. Pek bilinmeyen bir film. Masonik film sözcüğünün anasını ağlatmışlardır. Hikayede Şeytan ve Parnassus birbirleriyle iddaaya girip insanların kandırıp kendilerine çekerler. Bakalım Parnassus nerde yapıyormuş bunları.

Üstteki işaret çok güzelmiş.
Bide bu var. Buda posterleri.
Tam çıkmamış ama üstteki üçgen içinde göz işte anla.
İlluminati heryerde.

Birde seyahat ettikleri araca bakalım.
Önüm arkam illuminati.
Adamımız ilerleyen bölümlerde daha çok para ve ruh kazanmak için modaya uymak gerektiğini söylüyor.Bakalım moda neymiş.
  
Artık moda amk. Al sana bir zihin kontrolü yöntemi. Ünlüler yapınca hemen ardından hayranları bu moda amk diyip yapıyorlar. Mesela bi rock konserine gidin şu rock işareti diye bize yedirdikleri işareti yapmayan 1 kişi göremezsin. Linkin park konserinde direk üçgen yapıyorlar. Neden yapmasın ki? Moda amk bu.
 
Masonik bir şaheser.Damalı zemin ve geçit.
Adamımız Tony’nin gelişi bile garip. Fark ettiyseniz ters asılmış. Satanizmdeki terslik.
 
Tony ölmüyor. Nedeni ise boğazındaki o boru sayesinde nefes alıyor.
Üçgeni görmiyeni sikiyolar artık.

Hadi gelin en sevdiğim kısma bir videoyla bakalım.


Video herşeyi anlatıyor. Esas kısmı bu zaten

Son capsimizdi beyler.

Bu arada şu Doctor Who’nun siyah beyaz halini izleyebilen var mı lan? Varsa bi link atın. 
masrak@hotmail.com

Edit: Beyler bu kısmı unuttum lan hemen kısa bi ekleme yapıcam.

Şimdi Adamımız Tony'i oynayan Heath Ledger ölüyor. Yani filmde değil gerçekten ölüyor. Tesadüfe bak ki ilaçların hepsini birden yutup ölüyor. Bir kısmı reçeteli bir kısmı reçetesiz.Soruşturma aşırı karmaşıktır.

En son ilaçlar ve sarhoşluk yüzünden öldüğü söyleniyor. Ama polis raporları vs. farklı. Polisler ilk olarak bunun bir intihar olmadığını tam tersine bir cinayet olduğunu söylüyor. Yatağında çıplak bulunuyor. Ben intihar etcek olsam çıplak durmazdım açıkçası. Ne anlamı varki? Sikim büyük demeye çalışmıyodur heralde.

Daha sonra bu bir ''kaza'' deniyor. İlaçları belirli bir kombine halinde alınca ölmüş. Bence katili zorla bu hapları yutturdu. Zaten internetten biraz araştırın bütün sitelerde Heath Ledger illuminati kurbanı derler. Ölüm tarihi ise 2008dir. Filmin çıkış tarihi 2009. Filmi Johnny Depp'le felan bitirirler.

Belki adam her bi boku çözdü isyan etti. Herkese anlatırım felan dedi illuminati de öldürdü. Kim bilir....

Bu arada ekşiciler sığırlıkta 1 numarasınız amk.

Ekşicilerden film yorumu.

Bi boku bilmiyorlar ama aradan bir Aynştayn herşeyi çözmüş.

Bana böyle adam lazım.

Bu adamı sevdim amk. Enazından sığır değil.

9 yorum:

  1. david ilk verdiğin link ilginçti.. bende haarp in datasına baktım. Gerçektende faaliyete geçmiş hemde baya bi..
    (bknz:http://maestro.haarp.alaska.edu/cgi-bin/scmag/disp-scmag.cgi?date=20110812&Bx=on)

    YanıtlaSil
  2. Sayfada yayınladığımda siklemiyolardı.
    Şimdi görsünler diye verdim. Ben tezimin arkasında dururum. Bi bildiğimiz varki haarp faaliyette bişeyler olucak diyorum.

    YanıtlaSil
  3. peki bu faaliyet sadece elektrik, internet vs. ile mi kalıcak ? yine deprem olur mu ?

    YanıtlaSil
  4. bende şöyle birşey ekleyeyim

    sadece popüler müzik gruplarında veya kişilerinde değil daha az bilindik ama bu popülerden kaçan kişilerin ilk tercih ettikleri (yani aslında buda popüler) gruplardan bazılarında da rastladım sembolizme

    incelemek için dinlemedim keyif aldığımdan dinlerken 2 tanesi için

    yeah yeah yeahs grubu ve alien ant farm grubu

    alien ant farm - smooth criminal

    yeah yeah yeahs' ında da bir çok klibinde sembolizmin amına koymuşlar incelemeni tavsiye ederim netteki klasik eminem jay z lerden farklı olarak yeni bi inceleme olur senin içinde k.gelsin

    YanıtlaSil
  5. panpa malzeme yok yeni konu için. biraz şu klipler artsın yeniden yaparım not ettim senin klipleri merak etme

    YanıtlaSil
  6. Reptilian lar o yeşil ırk kıyameti bekledikleri için yer altında uyumuyorlardı seneryoyu sikip atmışsın bi yerden girip çok saçma bi yerden çıkmışsın herşeye paronayakça yaklaşmayın doğruları vardır ama aha orda göz var kesin şu yada götüne bilmem ne balığının yumurtasını soktu kesin ayin yapıyorlar gözleriyle bakmayın

    YanıtlaSil
  7. hay ağzınıza sıkayım,Lan
    Bu ne yeter amk.Yok bilmem ne grubu illuminati,yok ammy winhouse uyuşturucudan ölmedi illuminatiyi reddetti öldürdüler.
    Bakın sikimsonik pampalarım,bakın kafalarını siktiklerim.
    Diyelim ki bu heriflier illuminati,o derece yani. kapısında yatar takip ederim bu ipneleri,gene bulurum toplandıkları yerleri.
    İlluminati götüm götüm 18.yüzyıldan beri saklanıyor ama böyle ruhospu kliplerde kendini ifşa ediyor öyle mi ?
    Ayrıca ezoterik öğretilerin neredeyse yüzde 99'unda kadınlar bu eğitimlere kabul edilmezler güneşi balçık diye beyinleriyle sıvadıklarım.Ayrıca bu heriflerin tüm hökümetler ellerinde,sanat dünyası ellerinde hatta kesin bizim futbol federasyonuda ellerinde,sizde burda google hizmetinden bu adamları ifşa ediyorsunuz hemi yavrularım ?
    Kurban oliyim yapmayın bunu kendinize,amk tost makinası gibi oldu beyni bir neslin aha illuminati diye diye.

    YanıtlaSil
  8. Diyeceğim tek şey, sie. Oğlum iyi ki bir kaç şey görmüşsün. Diğer diziyi bilmem ama DW 'da öyle bi şey yok. Ben bu tarz şeylere takılırım. Ve sırf ona güvendiğim için diziyi izledim. Ve yok. Emin olun yok. Doctor Who tanıyıp tanıyabileceğiniz en mükemmel uzaylı. Her ne boksa illü müdür nedir, benim Doctorumda yok! Olamaz yani. Bu, budur.

    YanıtlaSil